Inlägg: 1079865
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: "som för övrigt "gnuggar vidare i timrå" vad är det för komentar"?
Ja men Jonte talar ju sanning. Han har ju inte gjort annat än gnuggat.
Ja men Jonte talar ju sanning. Han har ju inte gjort annat än gnuggat.
Hade inte Yetman också riktigt låg lön?
så kommer Hedström med över 250papp som för övrigt "gnuggar vidare i timrå" vad är det för komentar?