1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1079876

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: En gång, ingen gång - Ett fel, inget fel.

Det är tur du har bra minne, men jag har iaf haft mer rätt än media genom åren...

Det vore som jag ser det tjänstefel att behålla Mäkiaho om det nu är nåt annat på ingång, ja även om det inte är det. Han har hållit tillbaka Pääjärvi länge nog nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Inte vat jag vad Mäkiaho kostar men denne år nog inte heller billig
Mitt tips sparka denne och värva en ny powerforvard, studerade denne under SCA cupen och vart ej imponerad och har inte blivit det hittills heller. Man får väl ge Jonte chansen i år han har ju varit skadad och så låt dene få visa vad han kan, sen kan nästa säsong visa var han spelar

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.