Frella: Ja Luleå är farliga nu... Hua... kommer bli en ruskigt jämn elitserie i år. Blir en nagelbitare för oss, men tror vi klarar slutspel tillslut!
Inlägg: 1080163
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
.. Så behöver jag komma i kontakt med någon inom TIK 08, tillhör ni, eller känner någon som gör det så hör av er till mig så fort som möjligt!