Inlägg: 1080284
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
nectis: Skrattar gott. Humor har ni i Ånge. Tror det blir knallhårt som i Timrå. Men denna gång hoppas jag att det är vår tur att vinna. Tippar 3-2 till oss.
Mål utav
Wandell - 1
Tenkrat - 1
Pyörälä - 2
Lethoonen - 1
Hynning - 1