1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080449

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
haggen: Visst dåligt av Backlund rakt igenom, men titta på hur Lotvonen agerar.

Det är han som ser till att Saik får skottchanser när han ger bort hela mittzon o halv egenzon.
Karln forsätter där han slutförde Djurgårdsmatchen, dvs div1 klass.

Som Lotvonen agerat de sista 3 matcherna hör inte hemma i elitserien.

Övrigt bra Timråspel, utan det rätta trycket i anfallen.

Nej trodde man ej skulle behöva gör det, men nu drar man på korpinnebandy 20:30. Garanterat roligare än storstryk i sheleftyou.

Varför inte prova Hirsch de två sista perioderna.

Skicka Lotvonen snarast. Kalle K var ju en speedkula i jämförelse.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28

RTS: Jag tycker inte du ska skriva som du skriver om Lotvonen. Tänk om han läser den här gästboken då kan han tappa ännu mer självförtroende och då kan han bli sämre och då kan det gå ännu sämre för laget i vårt hjärta och då kan det gå ut över andra spelare och då kan det gå ännu sämre för dom och det är inte kul nu när det inte går så bra för laget i vårt hjärta.

Sådeså.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...