RTS: Jag tycker inte du ska skriva som du skriver om Lotvonen. Tänk om han läser den här gästboken då kan han tappa ännu mer självförtroende och då kan han bli sämre och då kan det gå ännu sämre för laget i vårt hjärta och då kan det gå ut över andra spelare och då kan det gå ännu sämre för dom och det är inte kul nu när det inte går så bra för laget i vårt hjärta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
RTS: Jag tycker inte du ska skriva som du skriver om Lotvonen. Tänk om han läser den här gästboken då kan han tappa ännu mer självförtroende och då kan han bli sämre och då kan det gå ännu sämre för laget i vårt hjärta och då kan det gå ut över andra spelare och då kan det gå ännu sämre för dom och det är inte kul nu när det inte går så bra för laget i vårt hjärta.
Sådeså.