-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4954)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Anyway - one is nothing, two is a trend, three is a series!!!!
Tänkte ni på vad nära det var att Jimmy H fick rätt i sin blogg? Det höll på att bli en sån där FBK borta match, där de ragglar runt på en skridsko, Prestberg nickar in en, Nordström bajsar in en och sedn vinner de utan att man fattar vad som hände. Men det är typiskt, typiskt - SAIK är inget topplag. Näe Jimmy, sånt där klarar bara VF, FBK etc av. Vi har varot topplag i flera säsonger, men vi har aldrig heller klarat av det där med att ragla in bakis med skydden på och ändå vinna på hemmaplan. Kanske lika skönt det.
SAIKs dröm om serieledning blev en dröm - Mitt tips: Högmod.
Av alla dödssynder den allra värsta.
SAIK kan dock vara lugna - med ödmjukheten tillbaka blir det säkert slutspel.
TIK? Ja vem fan vet - Men starkt jobbat grabbar - Starkt jobbat!! Tre är en serie