Inlägg: 1080765
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Yellowcard: Ja det är konstigt men de har vant sig, kollar lite förstrött på en om man inte är riktigt klok.
Själv har jag tur att få snylta på en kompis företagsplats imorgon.....Sköööön seger ikväll.
Själv har jag tur att få snylta på en kompis företagsplats imorgon.....Sköööön seger ikväll.
Damit försökte köpa sittplats till Almtuna - leksand imorgon. Helt slut, får bli ståplats.. suck.