Inlägg: 1080776
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
MB: haha jävla as... ja ja.. Hoppas Almisarna vinner imorgon=) Inte för att bryr mig så mycket, men vore bra gött om de tryckte dit Leksand.
Själv har jag tur att få snylta på en kompis företagsplats imorgon.....Sköööön seger ikväll.