Dr Dunkelspiel: "Annars så är Timrå IK grundbulten i svensk (och internationell) hockey" - vilken tur att du inte sätter din egen förening på en piedestal...
Alla: Jag hoppas att jag fortfarande är välkommen tillbaka hit, trots att jag bara är en bonde från östgötaslätten utan någon som helst hockeykultur eller något som helst hockeykunnande och slår ner varenda motståndarsupporter jag ser... för jag är ju LHC:are! ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alla: Jag hoppas att jag fortfarande är välkommen tillbaka hit, trots att jag bara är en bonde från östgötaslätten utan någon som helst hockeykultur eller något som helst hockeykunnande och slår ner varenda motståndarsupporter jag ser... för jag är ju LHC:are! ;)