MB: haha jävla as... ja ja.. Hoppas Almisarna vinner imorgon=) Inte för att bryr mig så mycket, men vore bra gött om de tryckte dit Leksand.
Inlägg: 1080779
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Yellowcard: Gratis är gott.. ;-) Själv är man ju härifrån men Timrå har alltid varit första laget.