Nylin: Jag har för mig att Bobbe är konverterad Djurgårdare som flyttat till Linköping för bara ett par år sedan. Kan ursäkta vissa luckor i utbildningen.
IFK/IKS minsann! Hade jag ingen aning om. Tror att Skärblacka upplät sin serieplats i typ trean till Hästen Hockey efter konkursen så nu har far och son Nylins gamla lag förenats. Tre som blev tu som blev ett.
Märkligt att Hästen aldrig tagit sig upp i allsvenskan. Örebro är tillbaka, Västerås är tillbaka men Hästen harvar på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
IFK/IKS minsann! Hade jag ingen aning om. Tror att Skärblacka upplät sin serieplats i typ trean till Hästen Hockey efter konkursen så nu har far och son Nylins gamla lag förenats. Tre som blev tu som blev ett.
Märkligt att Hästen aldrig tagit sig upp i allsvenskan. Örebro är tillbaka, Västerås är tillbaka men Hästen harvar på.