Nylin: Jag tror inte heller vi kommer någonvart... :) Historia är viktigt, men ingenting jag anser mig behöva gröta ner mig i. Vi har olika syn på saker och ting, för det behöver du inte kalla mig blåst.
Östergötlands historia har jag i princip noll koll på, oavsett om du menar "historiskt" eller hockeymässigt. Jag har bott här i blott två år... Förresten, har du inslag av den hemska dialekten? ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Östergötlands historia har jag i princip noll koll på, oavsett om du menar "historiskt" eller hockeymässigt. Jag har bott här i blott två år... Förresten, har du inslag av den hemska dialekten? ;)