Inlägg: 1080857
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
zigge: Tyckte det var kul att Brynäs gick så bra som de gjorde. Desto fler lag som HV, Linköping och Färjestad vi ser i toppen desto moloknare blir jag. Hejar förstås på Timrå först och främst, men som tvåa och trea ser jag gärna Rögle och Skellefteå.
De har redan fått en Kvalserie-tråd i deras egna bok.