Inlägg: 1080859
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
orion: angående giffarna så undrar jag om inte giffarna har bättre målskillnad och man är alltså 2p bakom LSK. Med det i åtanke så borde det räcka med två 0-0 matcher förutsett att LSK förlorar sina kvarstående matcher, men det tror jag iof inte på. Det kommer nog krävas minst en seger skulle jag tro.
Undrens tid är inte förbi! (fast Giffarna kan inte noll-nolla sig in i paradiset...)