orion: angående giffarna så undrar jag om inte giffarna har bättre målskillnad och man är alltså 2p bakom LSK. Med det i åtanke så borde det räcka med två 0-0 matcher förutsett att LSK förlorar sina kvarstående matcher, men det tror jag iof inte på. Det kommer nog krävas minst en seger skulle jag tro.
Inlägg: 1080868
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
dr-nix:
Ang. Giffarna.
Klarar sej Giffarna med sitt "spel" kvar i Allsvenskan, kommer många Sundsvallsbor att bli religiösa.
Amen.
Ang. Giffarna.
Klarar sej Giffarna med sitt "spel" kvar i Allsvenskan, kommer många Sundsvallsbor att bli religiösa.
Amen.