Laken: Han var bra i slutspelet men du kan ju inte mena att vi var speciellt nära en final?
Inlägg: 1081088
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Olle: Nej men det lastar jag inte endast Backlund för... Vi räckte inte riktigt till som LAG helt enkelt mot HV71 i semi'n.
Men han vann ju t.ex. kampen mot Krizan i kvartsfinalerna.
Det jag menar att självförtroende och formtopp kan göra en jäkla skillnad.
Men han vann ju t.ex. kampen mot Krizan i kvartsfinalerna.
Det jag menar att självförtroende och formtopp kan göra en jäkla skillnad.