1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081114

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Olle: Nej men det lastar jag inte endast Backlund för... Vi räckte inte riktigt till som LAG helt enkelt mot HV71 i semi'n.
Men han vann ju t.ex. kampen mot Krizan i kvartsfinalerna.

Det jag menar att självförtroende och formtopp kan göra en jäkla skillnad.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Laken: Han vann välförtjänt mot Krizan och mot HV var vi numret mindre på i stort sett alla positioner. Det var långt ifrån backes fel att sagan tog slut där det gjorde. Vad jag menar är bara att nu börjar det ha gått så långt att vi behöver den där formtoppen mitt i serielunken, för att ens komma till slutspel i år. Laget vänder i självförtroende nu, fan till och med Skogs börjar visa sig från sin goda sida, det är dags att även backe gör det.

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
nån som har koll på om den "snabba" hockeybussen går även mot modo? är det 17.15 som gäller då?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.