1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081292

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
-Gurra-: Ska man gå efter hemsidan så är Axelsson skadad/13:e och Jonte går in där.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
TJENARE ALLESAMMANS !!!

...tiden går och ikväll skall hela Timrå IK ut på "häxjakt" igen ;-) ...

...och jag ser som vanligt svart & vitt vilket är omöjligt att undgå eftersom jag så fort det hettat till och något skall förmedlas vidare finner mig sittandes och tittar en huvuddomare rakt in i nyllet...

Det känns som vinst i min mage dock. Timrå IK - MoDo Hockey 3-2

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
"Det är bra grabbar, framför allt... sen är dom lite gnälliga som lag kanske. Det finns väl vissa spelare som inte tål så mycket."

"Är dom lite klena i MoDo?"

"Ja. Ja det är nog så."

Nu minns jag helt plötsligt varför alla dom där pengarna känns som en helt okej utgift.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.