Jonte tacklade fult. Inte fult nog för att motivera tre matchers avstängning, men nog var det en tiominuterstackling alltid.
Är det å andra sidan något sånt som behövs för att elda igång kaminen i herr Hedström så köper jag det varje dag i veckan. Kommer finnas på ståplats ikväll, och jag hoppas verkligen att det finns någon Jonte-ramsa i reserv.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Är det å andra sidan något sånt som behövs för att elda igång kaminen i herr Hedström så köper jag det varje dag i veckan. Kommer finnas på ståplats ikväll, och jag hoppas verkligen att det finns någon Jonte-ramsa i reserv.