Straff eller ej? Skitsamma... Vi är inte bättre än vad resultatet visar och 0-2 är faktiskt smickrande siffror. Och trots tre powerplay så är det Modo som har skapat de farligaste chanserna när vi har varit en man mer. I andra så lär väl mannen i randigt göra allt för att jämna ut siffrorna när det gäller tvåor och de har ju som bekant Susse-kedjan... Hur ska detta sluta?
Sen undrar jag över hur Mäkiaho ens kan få istid? Mannen är en gåta. Han åker inte skridskor, han har inte ett rätt i positionsspelet, han vägrar vara intensiv och tackla, och dessutom slår han blindpass på blindpass. Den gåtan är nästan lika svår att knäcka som den här; Hur kan det komma sig att kedjan med honom, Bagarn och Sundh går före bolibompa-kedjan i PP?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sen undrar jag över hur Mäkiaho ens kan få istid? Mannen är en gåta. Han åker inte skridskor, han har inte ett rätt i positionsspelet, han vägrar vara intensiv och tackla, och dessutom slår han blindpass på blindpass. Den gåtan är nästan lika svår att knäcka som den här; Hur kan det komma sig att kedjan med honom, Bagarn och Sundh går före bolibompa-kedjan i PP?