Andy Capp: Visst var Pelle bra men jag har ett minne av han när TIK spelade mot Löven tror det var 81 när Pelle vänder mot eget mål när löven anfaller, när han stöter på "Abris" Tommy och tar burskydd det var tider det, "respekt" kallas det. Men även Tommy hade övermän t ex Thors i Modo det sade han till mig en sån fura åker man inte på, på, åker matchtröjan på lördag för då smäller det eller.. Appropå Tåget var den nån som tog han i armbrytning förutom Hull, Bretts Hull pappa som var som en riktig hårding appropå hårdingar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Appropå Tåget var den nån som tog han i armbrytning förutom Hull, Bretts Hull pappa som var som en riktig hårding appropå hårdingar.