1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081748

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Jag mår så dåligt av att se Timrå nu. Det är så tråkigt och man har känner ingen glädje alls. Ändå är ju hockeyn det bästa som finns så man vill inte sluta gå på matcherna....

Och jag mår ännu sämre när vi har pp efter pp och inte pääjärvi och grabbarna får spela. FÖRHELVETE, dom spelar ju ut allt motstånd 5-5 klart som fan dom gör det 5-4 då också. Men nej, in med bagarn och grabbarna som är så jävla bra just nu.

Kommer ihåg ramsan från fjolåret och matchen mot modo på sca-cupen

"NI HAR SVERIGES SÄMSTA POWERPLAY"

Var det menat mot oss tro? Man kan nästan tro det. Fan challe, IN MED BOLIBOMPAKEDJAN!!!!!!!!


VI GER ALDRIG UPP.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.