1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081796

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Tycho: Då borde straffen slås från den position som han hade när tiden gick ut. ;)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Något är illa...

Såg bara skiten på TV i går. Men ett lag som åker runt och knappt kan få till ett farligt avslut på en miljard utvisningsminuter, borde drabbas av 24 timmars "snabbaslagskottsträning" i rad.

Våra backar borde nog aldrig lämna egen zon om det ska vara så jävla svårt att hänga med en uppdykande motspelare som tydligen gång efter gång läser sönder våra återkommande märkliga uppspel.

Fan bättre att lägga två backar på hög utanför målgården som ett jävla skyttevärn! Dessa kunde kanske också fungera som ett hinder när Backlund funderar att åka ut på sina märkliga turer flera kilometer från målet...

Vetefan om Challes exploderande utbrott i går bara berodde på en lite udda gråsvart. Känns som om det utbrottet speglar hela Timrå IK:s agerande för tillfället.

Och vart är alla tacklingar? Man saknar dessa lika mycket som ett Rolf Lidbergtroll i skogen.


Kom igen!!! Vinn! Ge oss frid.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.