Nu har jag hållt mig borta från HS ett tag men efter gårdagens debackel så är man tillbaka med förbannad än tidigare.
När ska Thomas Johansson, Linkan och framförallt spelatruppen vakna upp ur det komastadie de befinner sig i?
Vart finns hjärta och glöden att stå upp för klubbmärket?
Vi kräver att förstärkningar görs den till befintliga truppen och att den gallras, just nu har vi för många spelare som har stagnerat i utvecklingen eller tycker att det är viktigare att bränna sitt alltför stora lönekuvert på öl och imponera på småtjejer.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
När ska Thomas Johansson, Linkan och framförallt spelatruppen vakna upp ur det komastadie de befinner sig i?
Vart finns hjärta och glöden att stå upp för klubbmärket?
Vi kräver att förstärkningar görs den till befintliga truppen och att den gallras, just nu har vi för många spelare som har stagnerat i utvecklingen eller tycker att det är viktigare att bränna sitt alltför stora lönekuvert på öl och imponera på småtjejer.