1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081840

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Bragd-Birger:

Det är som när man huggit en för stor gran, kapa toppen och spetsa till formen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Tung förlust men det är inte det värsta, det ser minst sagt mörkt ut, sen verkar pengarna vara slut så en klass förstärkning syns nog inte till?
Backlund stred tappert även om nåt mål skulle ha tagits i övrigt ganska slätstrykna insatser.
Appropå insatser tycker jag Domaren var nästan felfri
visst en hård straff men han hakades en sekund kvarfri , sen en hakning till efter signal men regeln är solklar. Gruffet som fick Challe att koka över, det var så att Modospelaren var argast i bråket och teken bör ha förlagts till Modos försvarszon. men Linjemännen var väl hellre inga hemmadomare snarare tvärt om som jag utläser av deras miner. Sen går det inte att försvara Challe: det var helt huvudlöst att göra domaren till åtlöje så Morgan hade inte mycket att välja på..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.