-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5002)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sv: Ang. Timrås skrala öppning
Jag håller med Sune & co. Timrå skulle inte ens ha en chans mot Djurgården.
Höstsonaten av Ingmar Bergman på teve i går. Ångest när den är som näst bäst. Bara TIK rockar fetare i leriga blöta höstmörkret.
Missa inte årets Ångestfestival i Timrå Centrum den 28-29 Oktober.
Svarta "party"-tält med gravöl och tungt rödvin i drivor. Årets nyhet är ABSINTHE-baren på Domustrappans gråkalla betong. På scenen visas alla baklängesmål i slowmotion. Kristina Lugn läser ångestdikter och Kikki D småstrippar halvhög på T-röd... Vem blir försteman i grågubbeparaden? Rösta nu! Vinnaren får ett presentkort på Fonus.
Årets ångestfestival i Timrå sponsas av Losec och Kents fanclub.
Det är aldrig för sent att dö.
Smokey @ snarfabriken 2005-10-04 16:22