-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4950)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Timrå har ett lag på papperet som borde ligga placeringsmässigt någonstans mellan plats 7-10, men inget mer.
Man valde att inte bygga vidare på fjolårslaget eller laget Kenta J hade.
Och med den centeruppsättning vi hade för två år sedan men Hahl, Warg, Regin och fjärde center J Andersson finns inte mkt kvar.
Sånt irreterar mig jäkligt mk,t och när högsta hönset inför säsongen säger att nästa kliv skall tas. då chans värvningar man spelare på lån.
Om vi klara oss kvar i år, Tror du Wandell, Pyörälä, J Andersson, Tenkrat, MPS finns kvar?? nej nej.
Jag anser nästan det är tjänstefel att plocka in spelar på ledande/ 1 femma possitioner på lån, för det inget att bygga vidare på.
Hade vi haft laget 2006/2007
någolunda intakt nu, hade vi ledat serien med 15p med en annan tränare.