1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1082787

Sv: Ramsor
Som en tröst till er Timråiter så är jag ganska säker på att ni
i Timrå inom inte allt för många omgångar kommer att ha
gått förbi oss i Brynäs.

Anledningen: Timrå har en bättre topp i laget än Brynäs. Ja kanske
inte på målvaktssidan, även om ni har en bättre andramålvakt
än vad vi har, men definitivt på back- och forwarssidan har ni mycket fler
klasspelare än oss. Jag skulle t.ex. byta Dixon mot Wandell varje
dag i veckan.

Svarskommentarer

Sv: Ramsor
Enaranger: Du har dock fått en sak om bakfoten. Backe är andramålvakten numera...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer