1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1082903

Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
Per HApps: Förra årets Silly Season skapades samtidigt som min gör och dessutom är det ju ett värre läge i serien nu alltså fler värvningar!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
Mackelito: Ja lyckas vi inte mycket snart värva några förstärkningar inspelade nu inför kvalserien i vår så kanske man med sorg i hjärtat sett sitt kära lag för gott i elitserien...det trodde man verkligen inte i höstas så vart är huvudproblemet?

högt upp i organisationen eller nere på golvet o sitter det högt uppe vem har då makt att påverka el. verka fram en nödvändig lösning om än i desperationens tecken så att vi får ha kvar vårt lag där det hör hemma..

Det gör ont.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.