Inlägg: 1082951
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
htikare: Håller med dig fullständigt,det gör jävligt ont i hjärtat
man vet inte vad man ska säga eller tycka.
Tror tyvärr att man måste in med en ny tränare.
man vet inte vad man ska säga eller tycka.
Tror tyvärr att man måste in med en ny tränare.
högt upp i organisationen eller nere på golvet o sitter det högt uppe vem har då makt att påverka el. verka fram en nödvändig lösning om än i desperationens tecken så att vi får ha kvar vårt lag där det hör hemma..
Det gör ont.....