1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083354

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Så där ja! Nu börjar det hända saker...
Mäkiaho bort och Jonte som extra forward! Nedan ifrån min profil.


FÖRSLAG TILL LÖSNING PÅ KRISEN:

* IN med t v å defensivt starka backar!

* IN med en tekningsduglig tvåvägscenter!

* UT: Försök att lösa Jonte ifrån kontraktet/låna ut honom!

* UT: Bort med Dennis Persson!

* UT: Bort med Toni Mäkiaho!

* IN/UT? Fundera över tränarfrågan...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Laken:

Tycker att åtminstonde en borde dom ta in..
Och en center ska också in fast en bra sådan växer ju inte på träd... Kanske borde tagit hit den där Kris Beech före HV..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer