Då är det bara resten kvar att åtgärda:) Nä men om Pyörälä kunde bli förlöst från sin centeruppgift av antingen Wandell eller Bagarn så är det väl bra?
Sen har vi bara backsidan kvar att åtgärda.
Något görs i alla fall och det är bra Låt oss supporters nu visa killarna att vi ger dem vårt bästa stöd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen har vi bara backsidan kvar att åtgärda.
Något görs i alla fall och det är bra Låt oss supporters nu visa killarna att vi ger dem vårt bästa stöd.