Laken: Jo Erik Andersson borde komma tillbaka nu.. Han har fått lite matcher i sig och så... Tycker fan dom ska ta hit Svedberg med.. Han är ju verkligen inte sämre än Dennis Persson eller Sebastian Erixon iallafall..
En sak till jag inte fattat, betalar Timrå Wandell's och Perssons löner helt eller betalar Dallas/Buffalo en del?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En sak till jag inte fattat, betalar Timrå Wandell's och Perssons löner helt eller betalar Dallas/Buffalo en del?