250kg kärlek: Jag tyckte också från början att Mäkiaho var riktigt bra men i takt med lagets kräftgång så har han också dalat betänkligt. Jag hade höga förhoppningar på honom men tyvärr så infriade han inte dom.
Hade hoppats på en riktig powerforward som verkligen visade attityd o proppade men han har väl stagnerat med åren precis som Jonte. Kanske har samma utveckling, tyvärr?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hade höga förhoppningar på honom men tyvärr så infriade han inte dom.
Hade hoppats på en riktig powerforward som verkligen visade attityd o proppade men han har väl stagnerat med åren precis som Jonte.
Kanske har samma utveckling, tyvärr?