Simmalugnt: Nä då jag tror inte Åkerlund blir TIK:s "frälsare" men tror det kommer att fungera bättre än med Backlund i alla fall.
En målvakt som jag däremot tycker synd om är Markström, en ung kille som det varit allt för stort mediafocus på. Han har fått bära hela Brynäs framgångar på sina axlar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En målvakt som jag däremot tycker synd om är Markström, en ung kille som det varit allt för stort mediafocus på. Han har fått bära hela Brynäs framgångar på sina axlar.