Japp, på dom banorna har man ju lallat runt rätt många varv.... Så mycket till eternitbanor var det iofs inte, men kul ändå att få spela annat än filt inom någorlunda drägligt avstånd..
Snacka om att komma bort från ämnet förresten, sorry! :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Japp, på dom banorna har man ju lallat runt rätt många varv....
Så mycket till eternitbanor var det iofs inte, men kul ändå att få spela annat än filt inom någorlunda drägligt avstånd..
Snacka om att komma bort från ämnet förresten, sorry! :)