Man hoppas nästan att det blir Timråförlust idag, så får Herr å Fru Sportchef uppehållet på sig att göra förändringar i truppen och/eller staben. Annars blire väl att de tror att allt är ko-lugnt å väntar ist på 10 ytterligare förluster innan de gör ngt.
Inlägg: 1083499
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Enligt Dagbladet har klubben visat intresse för Håkan Bogg igen. Rutinerad och center är han ju, men fan vet om han är så mycket bättre än lillebror Andersson egentligen.