Enligt Dagbladet har klubben visat intresse för Håkan Bogg igen. Rutinerad och center är han ju, men fan vet om han är så mycket bättre än lillebror Andersson egentligen.
Inlägg: 1084401
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Frella: Nu får dom ge sig. Håkan Bogg är ingen 1:e center som vi efterlyser, kanske 3:e, 4:e o därmed inte intressant,
Sv: Silly season 08/09
Frella: Jag ryste av obehag när jag läste den artikeln... Ush va DollarStore det kändes...