1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083505

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Abron:Dennis Persson dundrar in 3 riktigt tunga slagga från blå ikväl!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Wow vad det ska vända ikväll. Plötsligt händer det liksom!

Nej, skämt å sido. Jag hoppas på en match där spelarna faktiskt kämpar och sliter. Resultatet skiter jag faktiskt i. Det skulle kännas gott med en vinst. Men det känns ju föga troligt. Därför fokuserar jag på spelet.

Ge oss ett bra spel så att vi får något att hoppas på!

Hoppas att Jonte tar "bänkningen" på rätt sätt. Men det tvivlar jag på, det har ju inte fungerat så där jättebra tidigare.

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Långben: Intervju med Mäkiaho nu på P4 för den som kan finska...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer