AndersN: Ett klart fall framåt arbetsmässigt. Med en center, en målvakt och en back under uppehållet så kan vi nog undvika KS. Men det gäller att agera nu och inte i januari. Om B och H ryktet stämmer så är ju frågan vem det är som sprider dålig stämning och vem som ska bort?
Inlägg: 1083838
Svarskommentarer
Sv: Här kommer floppen. Nu väntar jag på turnen och rivern...
Frella: Vi är nästan överens,jag tror till o med vi kan undvika kvalserien utan ny målvakt,om den nya backen blir bästa eller näst bästa back och centern är riktigt riktigt bra.