Inlägg: 1084501
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Bogg.... Har vi inte större ambitioner än så? Vart är Timrå IK på väg egentligen, allsvenskan är ju redan klart men vill styrelsen ha ned oss i divison 1?
Ja, det var ju ganska fyndigt!!! :-)