1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084779

Sv: Silly season 08/09
Frella: Faktum är väl att dom bästa spelarna dom senaste åren har kommit på rekommendationer från spelare? I dessa dagar så tvivlar jag på att speciellt många finnar kommer att snacka upp Timrå för sina puckbegåvade polare.

Mer loger och bekvämlighet? Har inte ledningen just deklarerat att det inte blir någon flytt? Jag hatar att säga det men det här luktar fritt fall...

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Olle: Jo och för att överleva och kunna fortsätta slåss om tyngre namn måste man då bygga ut E-on ännu en gång. Precis som det första förslaget sa.

Aja, tror Bogg kan bli en skaplig värvning, främst i omkl. rummet. Det känns som en Håkan Åhlund/Micke Lindholm värvning och det kanske behövs just nu. Men framförallt så kanske Pyörälä hittar lite spelglädje igen när han får flytta ut på en kant.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.