Inlägg: 1084956
Svarskommentarer
Sv: Det ser inte bra ut nu å vad händer nästa år...
Blizzard: Hynning är bra, en av våra bättre. Osynlig ja men det finns det många som är just nu i Timrå.
Sv: Det ser inte bra ut nu å vad händer nästa år...
Forza Bogg. Precis den alla supporter vill ha! en man som ger allt i varenda Byte
Bo Bly @ Kovland Idag kl. 12:06 | | Permalänk "
Kan dom inte lämna redan nu? Hynning är lika osynlig som ett spöke, Och backlund släpper ju allt som går att släppa och mer därtill!