haggen: Och Sterio har den också eller är det bara en Freudiansk slip på ämnet Sterioider?
Inlägg: 1085077
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
HerminatorJr:
Har Luleå också kris i kassan?
Han verkar ju sälja bilen ganska "desperat".
Har Luleå också kris i kassan?
Han verkar ju sälja bilen ganska "desperat".