1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1085172

Sv: Silly season 08/09
Hahl Bundy: Jadu, kanske för att när det väl blev svart på vitt, när "varenda jävla ledig spelare" i det här fallet förkroppsligades genom Håkan Bogg, då kändes väl det....sådär. Inte fick man blodrusning direkt....

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
mikenomad: Men men, jag skall inte klaga! Ville se en värvning och fick det, gott så! Nu saknas bara två backar, ny tränare samt att Jonte försvinner österut med ett rejält tillskott i TIK:s kassa som resultat så har pusselbitarna fallit på plats. Samt att Pärsasinen verkligen snart ÄR frisk. Sen kan vi ta det därifrån, då finns rätt goda förutsättningar för att slutföra resten av säsongen betydligt bättre än den inletts.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...