1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1085173

Sv: Silly season 08/09
mikenomad: Men men, jag skall inte klaga! Ville se en värvning och fick det, gott så! Nu saknas bara två backar, ny tränare samt att Jonte försvinner österut med ett rejält tillskott i TIK:s kassa som resultat så har pusselbitarna fallit på plats. Samt att Pärsasinen verkligen snart ÄR frisk. Sen kan vi ta det därifrån, då finns rätt goda förutsättningar för att slutföra resten av säsongen betydligt bättre än den inletts.

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
mikenomad: Boggen värvades nog inte som 1.e center.
Han värvades nog för sin attityd o inställning vilket är gott nog i dagens Timrå. Dessutom är han en riktigt duktig tekare vilket aldrig är fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...