Harryhaffa: Hell Yää ! så ska det låta :)
Inlägg: 1085339
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
HarryHaffa: Bra sagt! Jag tycker att vi ska vara glada över det händer nånting över huvud taget. Känns som att ledningen lika gärna kunnat skita i att värva någon spelare alls och bara kört på med "vi spelar med de spelare vi har i truppen i dagsläget".
Välkommen Håkan Bogg (som uttalas Bågg tydligen)
Välkommen Håkan Bogg (som uttalas Bågg tydligen)