Harryhaffa: J-la?
Inlägg: 1085347
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Dagbladet har en artikel om Janne Niinima som nämns som ett tänkbart backförvärv.
"...Timrås sportchef Stefan Lindqvist bekräftar klubbens intresse för Niinimaa.
– Det är en spelare som vi tittar på, säger han.
Och tillägger sedan:
– Det är klart att vi pratat med hans agent om situationen för att lyssna. Men jag pratar hela tiden med en massa agenter."