1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1085503

Sv: Silly season 08/09
Jensen_12:

Nu var det inte ekonomiskt utan de defensiva kvaliteterna...men om vi ska prata ekonomi så kanske Kenny kan riva sitt kontrakt och komma hit för samma pengar?

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Personligen tror jag Lance ward eller en annan defensiv back och en hyfsat bra center skulle vara ett bättre alternativ än Niinima,och lär bli ungefär samma prislapp på dom alternativen.

Sv: Silly season 08/09
haggen: Inget fel på Janne men är det en Back som Timrå behöver? Är inte hans Offensiv det starka vapnet och defensiven hans "akileshäl"??

Är det inte bättre med en stenhård back som blir helt galen så fort motståndarna passerar blå!`

Sv: Silly season 08/09
haggen: Jag kan nog tänka mig att Niinimaa kan tänka sig att åtminstone ibland slå sarg ut i pressade lägen jämfört med mindre välbetalda spelare i Timrå.
Det är bara en känsla.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.